I TRIMIT er det en rekke statistikker og oppfølgningsverktøyer til rådighet, således at det er mulig hele tiden å følge med i viktige nøkkeltall og lave ad hoc oppfølgning.
Løsningen er særdeles fleksibel. Du kan velge å trekke informasjonen når du har behovet for det eller du kan ha f.eks. oversikt over omsetningsutviklingen det seneste kvartal inne som et fast element i dit rollesenter.
Du kommer langt med de verktøyer som finnes i løsningen som standard. Integrasjonen mellom TRIMIT og Microsoft Office gjør det lett å sende informasjon frem og tilbake mellom f.eks. TRIMIT og Excel.
Har du ikke nok med de standardverktøyer løsningen tilbyr, er der mulighet for å supplere løsningen med:
Jet Reports
Jet Reports er en integrert rapportgenerator til TRIMIT, som gir brukeren en enkel måte å opprette faste rapporter og ad-hoc rapporter i Excel.
TARGIT
Med TARGIT Decision Suite til TRIMIT gir vi deg raskt overblikk over din forretning og mulighet for å treffe enda bedre beslutninger. Det, å følge det daglige salg, den daglige drift, sammenligne salget med med fjor året eller med budsjett, få en klar vurdering av rentabiliteten på varegrupper, varer eller annet, er noe vi gjerne vil hjelpe dere med.
Med TARGIT Decision Suite til TRIMIT kan du få et raskt overblikk over alt dette i overskuelige analyser og enkelte rapporter, og du kan til og med sette opp Intelligente Agenter, som løpende vil overvåke tallene deres og gi deg beskjed, hvis det skjer endringer til disse, slik at du kan reagere hurtigere. Du kan løpende måle på, hvordan det går med salget.
Nøkkeltall og overblikk må dere hele tiden ha adgang til – kanskje dere vil dele informasjon med partnere, kunder eller leverandører for å optimere nettopp deres verdikjede! Informasjon kan distribueres automatisk via mail eller til smartphone/tablets. Viten fra business intelligence løsningen skal brukes til å treffe bedre beslutninger hurtigere og basert på fakta – og dermed skape en bedre inntjening for deres virksomhet.
Økonomi / Finans
Når du begynner å bruke TRIMIT, knytter du automatisk alle medarbeidere tettere sammen. Alle taster inn data i det samme systemet, hvilket betyr at du har mye lettere adgang til informasjon – den nyeste informasjon, vel å merke.
Planlegging, styring av din virksomhets økonomiske ressurser, regnskap, budsjettering, risikostyring, innkjøp samt analyse og rapportering er alle standardverktøyer i Dynamics NAV og TRIMIT.
Løsningen er naturligvis lokalisert og holdes oppdatert til norske forhold, så du kan overholde de lovmessige krav. Du får bl.a. mulighet for å holde nøye øye med kritiske bankaktiviteter og at automatisere økonomistyringsprosesser, sånn at du kan treffe bedre forretningsbeslutninger.
Med løsningen får du et rollesenter, som kan tilpasses dine ønsker og krav. Med Dynamics NAV og TRIMIT kan du få all relevant data presentert direkte i dit personlige rollesenter, f.eks. utvalgte KPI’er, cashflow-diagrammer osv. Du får lynraskt overblikk over eventuelle avvik, og du kan dykke direkte ned i tallene direkte fra rollesenteret.